Fevzi **AAA dostum senin hakkını da yememeliyiz hellraiser'e koca bir alkış:applause:Senin de ellerine sağlık.ya bide şu yama ne zamana upload olur?**
emre_acar1989 abi kusura bakma...seninde katkın olduğunu bilmiyordum....Neyse eminim harika bişeyler çıkacak ortaya..İyice sabırsızlanmaya başladım..Yaptığınız iş hiç kolay değil gerçekten çok zaman harcamışsınızdır...Tekrar hepinize teşekkürler...
egozdemir makaayla konuştum saat 2 gibi inecekmiş(made in TURKEY :) ) siz en iyisi nba live 2005 de en başta rookie sonra slam dunk sonra 3 point sonrada all star maçı yapın hem vakit geçer hemde gelecek haftaya hazırlık olur
Intimate_and_Freedom abi yurt disinda olmak ne guzel heral de upload oldugunda saat burda 8 falan olcak sonra ver gitsin sabahlariz artik.... :gurup:
orhun Orjinal Mesajı Yazan: Intimate_and_Freedom abi yurt disinda olmak ne guzel heral de upload oldugunda saat burda 8 falan olcak sonra ver gitsin sabahlariz artik.... :gurup: :)) bekliyelim gelecek yakında!!!!