Kyo Kusanagi Film projesi gerçeşmiyecek gibi. Yaparsanızda siz yaparsınız sonra bana yollarsınız ancak öyle olur.
aposey Orjinal Mesajı Yazan: militan Arkadaşlar south parkı çizenlerinde başlangıçta imkanları yokmuş:D sadece bi bölüm beş dakkalık bişi yapmışlar sanırım. bi yerde yayınlanmış manyak ilgi görünce talep gelmiş.