Çok sayın arkadaşlarım. Merakımı mazur görünüz. Ama ben ne zamandan beridir 2.yarışmayı bekliyordum ve 2. yarışma için golümü de erkenden gönderenler arasındayım. Ama az önce forumu bir açtım, benim golümü ve bazı arkadaşların gollerini yarışmaya almamışlar. Bu golleri kimin neden elediğini öğrenmek istiyorum. 1.hafta ile 2.haftanın katılımcıları neredeyse aynı. Nasıl iş bu böyle? Üstelik birde yarışmaya hile karıştırılmış. Ne hilesi bu? Yapmayın lütfen arkadaşlar ya. Ağız tadıyla hile bulaştırmadan hiç bir şey yapamayacakmıyız biz? Lütfen moderatör arkadaşlardan, site ve forum yöneticilerinden istirham ediyorum: Gerekli açıklamaları yapınız ve bizleri lütfen aydınlatınız...! Teşekkürler.
----------------------------------------------------------------
Bu kısımdan sonrası mesajı editledikten sonra yazılmıştır. Evet böyle bir şey olduğu aklımdan geçmişti. Şimdi öğrenmek istediğim tek şey var? Yarışmaya giren golleri kim nasıl seçiyor?
Ve bu hafta yarışmaya giremeyen gollerin listesini sunarak, önümüzdeki hafta da bu goller yarışacak derseniz çok iyi olur arkadaşlar. Saygılarımla.