tmm ya kurtulamıcaz..bırakalım sorsunlar link vrelim ölmeyiz ya :)
blood1453 seni kutlarım 1. oldunn tebrikler :applause: :hugs: :scn_ask:
bi de bi öneri daha suncam..2.yarışma için topic açmayın..1.yarışmanın topicinin içeriğini silin,yeni oylama şıklarını koyun.. :kusmuk: