SCoRPioN ® Ne yazıkki düzeltemiyorum. Yamanın nasıl kurulacağı Yama Soru(n)larınıza Kesin Çözüm konusunda var.
2ampara***Womanizer karlı sahada oynarken oyuncu sakatlanıp sedye gelince oyun windows a atıo yoksa başka bi şeyden dolayımı?
xegex bişey sorucam ben stadın patchini indirdim ama oyuna nasıl nakil edicem lütfen yardım asf extract 1.3 programı ile falan diyorlar ama nasıl nerden bulurum bu programı lütfen yardım
oydemir scorpion kardeşim mubarek kurban bayramın kutlu olsun ben pc ye extra formalar yukledım ama oyun içinde klavye den hangi tuşlarla forma değiştireceğimi bi türlü beceremedım yardımcı olursan sevinirim saygılarımla
SCoRPioN ® Yama Yükleme Soru(n)larınıza kesin Çözüm konusunu kimse kullanmıyor. Neden kullanmıyorsunuz hayret ediyorum.
SCoRPioN ® Nasıl çok karışık olmuş. Bence değişik hiçbirşey yok. Çok düzgün. Fenerbahçe stadında kullanılan şekilde.
Joetri ya dümdüz diil.Simdi we pes gsyi karistiriyodum zaten dümdüz bi çim çesidi yokmus.Sükrü saraçoglunun idsi hangisi wgsde?
janissarytr ya şu 2.01'in kurulumunu kısaca yazar mısın scorpion 2.0 ı kurdum ama 2.01'i kuramadım işte
2ampara***Womanizer we gs u açıcaksın ordan stw20nr_base i bulcan sağ tıklayıp import over this one dicen sonra .rar lı dosyanın içinden çıkan dosyalardan turuncu çizgi istiyosan yanında v1 yazanı siyah istiyosan v2 yi import etcen