KiNG Orjinal Mesajı Yazan: ugur35 Valla göndermiştim önceden ama olsun, hem bu yarışma hiç değilse iddaa'sı var. :D :D :D bu senin resim değil uğur efendi.Aynı resimden başka bir forumda bir elemanın avatarında gördüm.Senin resmi avatar yapmıyacaklarına göre.Yollucaksan kendi resmini yolla.Milleti kandırmanın lüzumu yok
frankly buda ben.walla benim webcam en iyi böle çekiyo :D :D tabi benim webcam yerle çok temas yapmak zorunda kaldı bunun yüzünden :D Valla benimde iddiam yok.
cHoLdAxX Baikaç sorum war 1) Aksesuar kullanmak serbest mi :p 2) Direk resmi nası koycam yani link olmadan 3) Birinci olan ne alacak (the father) 4) Bi de en güzel eleman yarışması yapılsa olma mı? 5) Çok mu abarttım yaw??
KiNG peki güzel konusmussun bana o zaman evinde cektirdigin bir fotonu yolla.madem dijital fotoğraf makinası var.Bir kağıda da scn yaz ve elinde tut.
KiNG benimle daha fazla uğraşma zaten.Koskoca amerikada bir resim tarattıramıyacak olman ilginç.Neyse mevzu bu diil.Burnum iyi koku alır benim.Ateş olmayan yerden de duman cıkarmam.Şahsi görüşüm olarak kıvırdığına inanıyorum.Bana hiç inandırıcı gelmiyosun dostum.
LeMonde allah birisi benimi çağırdı:D:D berkem görmeyeli büyümüşşün lan:) sonuçlar nezaman belli olcak :confused: :type: :baterist: millet başarılar:) :applause:
WatCheR Bundan sonra fotoğraf eklemejk dışında mesaj yazan olursa kim olursa olsun gözünün yaşına bakmıyorum 3 gün ban.O kadar uyarı yaptım hala boş boş mesajlar yazıyorsunuz
Vampire Bat bakıyorum herkes mütavazi takılmış :D İddaaam yok ayakları :D Bu da ben işte :D yazdan kalma fotomla idare ediverin şimdi çekemicem :D
DeNiZ len lemonde olm burda yabancı kızlara yollamıyon olm kimse bi tarafını açıp yollamaz burda sana sapık herif :cokkomik: :cokkomik: buda bennimki ---laf söyleyen benim gibi olsun :kusmuk: :cokkomik:---