korktum.gerçek resmimi koyuyorum..
Birinci resimde ,en sağdaki uzun olan benim.
İkinci resimdede ,üstteki..
Biliyorum bunca zamandır çok gizemli oldum ama artık bunu taşıyamıyorum.
Rakip tanımam.Rakiplerime acımam,rakibim kim olursa olsun ondan nefret ederim,pozisyonu bulunca atarım,gerekirse mahalleden arkadaşlarıma oy attırırım,uzaklardan sert vururum.