Ya beyler bu fernando torresi ben bi sezon forvet eksikliğinden bayaa bi maçta oynattım... Sezon sonu unhappy oldu ne o diye baktım "dinlenmesi gerektiğini hissediyor" yazdı... Maçlarda oynatmadım yeri geldi antremanlara gelmemesini söyledim ama yok yok yok... 3. senedeyim adam hala unhappy aynı sorundan... Gözünüzü seweyim yardım edin... Gidiyo taş gibi golcü :,(