hizliolu evet bencede tek çarem satmak kaldı onun yerine iyi bir forvet alayım en iyisi saolun arkadaslar
hagilord bence gençlere önem ver paf takımının en iyi golcüsünü A ya çıkar ve geliştir ben özcan özgürcan ı böyle yaptım ve 1 sene sonunda fiyatı 10 milyon dolar oldu
artun77 okan koç konya kirasından döndü fakat beni sevmiyor. :mad: ve takımdan gitmek istiyor. yeni kontrat öneriyorum milyonları döküyorum fakat ille de gideceğim diyor nasıl takımda tutabilirim
oSa Orjinal Mesajı Yazan: artun77 okan koç konya kirasından döndü fakat beni sevmiyor. :mad: ve takımdan gitmek istiyor. yeni kontrat öneriyorum milyonları döküyorum fakat ille de gideceğim diyor nasıl takımda tutabilirim Okan' a bi yamuk yapmış olmayasın :) Seni neden sevmiyor ki?
Dabulu http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=39586 şu konuyu bir incele senin soruna benzer bir örnek
artun77 abi bir yamuk yok geldiğinden beri ben gidecem diyor. oysa ben onu Gökdenizi kesip oynatıyorum
Pentagram_15 basque'ye kızmış acısını senden çıkarmış diyeceğim ama saçma sen onu kirada iken kırmış olmayasın herhangi bir şekilde
Pentagram_15 Okan Adu ve C. Ronaldo gibi durduk yerde MR oynadığı halde topu alıp gol atabiliyor veya hiç atak yapamazken birçok adamı çalımlayıp asist yapabiliyor hemde Gökdeniz'den istatistik olarak daha iyi (FM Scout'a göz atın ;))
nightmare_onur sende deniz baykara'yı al onun yerine o da amrc ve amr'de oynattım bi sezon tam 19 gol attı çok gol atıyo adam hemde genç. ;)
Shadowstalker adam belki Konya'yı çok sevmiştir ondan gitmek istiyodur demiicem maaşı falan azdır hiç olmadı şutlar kurtulursun, başka adam mı yok... :)
mertos_15 evet onun yerine yasin karaca yı al bak bende besiktasdayım 2 senede 2 lig 1 de türkiye kupası aldım ve sagda okan burruk yerine yasin karaca yı oynattımm :type:
Pentagram_15 boşuna demiyorum bu adam tam bir kapris küpü zaten böyle giderse küçük bir Fransız takımında futbolu bırakır gider
modülatör banada tavsiyeler muhammed zidan ı aldırdıfenerbahçeye fakat adamı hoş tutamadık antremana gelmiyor vede mutsuz. penaltıları at dedik forvette daha sonrada amc de oynattık fakat hala aynı hemde yeni gelmişti.bir kaç maç sonra bunu yaptı.ne yapayım?
Pentagram_15 aduyu amc ya da forvetin soluna koy tek forvet oynaması zor zorda kalırsan sol açıkta oynatabilirsin