daywalker7 bende liverpool'a aldım ocak'ta gelcek umarım dediğiniz gibidir bide adu'nun potansiyeli herseferinde farklı cıkıo dimi -10 olduğundan..
Pentagram_15 ayağa kaldırmakta ne kelime 5 sene sonra takımın baştan aşağıya değiştindiğinde kalan oyuncuların en iyisi ve en fazla formar giyeni o olacağından herkes ona tapacak hatta abartıp stadyumun girişine adını yazacaklar (o kadar olmasada çok sevilir)
Orçun İNCE bak dedim 191 il1 181 aarasıdır diye.ama adunun biraz calısma sorunu war onu aassa mukemmel olur.
Orçun İNCE adam calısmayı sewmior antreenmana gelmemezlik yapmıo ama gelincede pek falza calısmıo ondan work rateni arttırıcı calısmalar yaptırıom ben ona genç iken.
hizliolu crespo süper alırsan cok memnun olursunhem bende de antremana gelmeyen bir cok oyuncu var ne yapayım yolluyayaım mı
Pentagram_15 yollama hepsini ilk yıllarda benimde çok oyuncum gelmiyordu gelmeyenleri kestim antreman programlarını kapadım ve alt yapıya attım böylece kimse gelememezlik edemiyordu zaten man utdye geldiğimden beri antremana gelmeyen oyuncu sıkıntım yok
Orçun İNCE bendede zimmerman diye bir velet war 15 yasında adamın iki hafta maaşını kestim yine gelmiyor ant.na ama adam zaten alt takımda yapcak basska bişiyim yok yani.
@HMéT! Orjinal Mesajı Yazan: BaFY__ Bende de Mohammed Zidan qelmiyor hemde hep oynatıyorum adamı hiç bir soru yok ama Galataaraya aldım bunun için olablir mi? Bndede aynısı yardım edin PLs!
Orçun İNCE yapcak bişi yok alt takıma at.......iki hafta maaşını kes o zaman düzelir.bencede acayip abartmışlar.