Bir Beşiktaşlı olarak BJKnin Zidanı almamısına üzülsem de öyle abarttığınız kadar büyük bir futbolcu olmadığını düşünüyorum. İyi bir futbolcu olduğu kesin. Ama karakter özellikleri sınıfta kalıyor. Zaten gerçek hayatta da kendisiyle ilgili birçok olumsuz haberi duymuşsunuzdur. Öbür yandan trübünleri çoşturan, her fırsatta çalım atmaya çalışan ve göze hoş gelen, estetik hareketler yapan bir oyuncu. http://egyptianplayers.com/multimedia.htm deki cliplerini izlemenizi tavsiye ederim.
Bu arada sakatlığı söylendiği gibi 2 ay değil; 4 hafta sonra sahalara dönüyor.
Zidana alternatif futbolcular(yaş, ability, position ve attribute olarak ): Mario Alberto Santana, Luis Jimenez (bu futbolcuları deneyen var mı?)
Ekleme: Zidan pozisyon olarak SC, AM RLC ve biraz daha düşük bir performansla M RL oynayabilir. Aklıma gelmişken Azar Karadaş da zorda kalırsanız (mesela defans oyuncunuz kırmızı kart gördü ve siz 3 oyuncu değişikliği hakkınızı kullandınız) DC oynayabilir.