RubenMartin Arkadaşlar bu adamı gördüğünüz yerde alın... Ben aldım ilk sene 8.14 ikinci sene 8.77 ile oynadı.. Vee İntere 46 milyon dolara sattım. Ama şampiyonluktan oldum o ayrı mesele...
Aydin 4 neyse zaten zidan üzerinde durulması gerekn bir oyuncu onun için hoş görülebilir ama lütfen oyuncularını forumdaki oyuncu merkezinde tanıtın...
Orçun İNCE zidan gerçekten büyüleyici calım atmadığı adam kalmıor gol pozisyonu olmayan pozisyonda gol atıyor, attıyor.
TheMangler orta saha solda veya sağda farketmez forvettede oynatabilirsiniz veya gerisinde frlc oynuyor ama uyum sorunu yaşıyor
Orçun İNCE evet o adamda kişilik olarak sorunlar war uyum saglayamıyo, arkadaşlarını sewmior takımın hawsını cok kolay bozuyor ondan almıyorum bu adamı yoksa gerçekten maradona gbi adam.
Shadowstalker ben daha öncede söyledim adam dehşet oynuyo sağdan bi giriyo golü atıp çıkıyo ama ben bazı maçlar FL bazı maçlar AMR oynatıyorum
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: Orçun İNCE evet o adamda kişilik olarak sorunlar war uyum saglayamıyo, arkadaşlarını sewmior takımın hawsını cok kolay bozuyor ondan almıyorum bu adamı yoksa gerçekten maradona gbi adam. haklısın italyada uyum sorunu yaşadı.. Fakat sonra settlin in oldu. İnanılmaz bir adam.. Ulan nie sattım bu adamı yaa.. :,( :,(
hako_ arkadaşlar benden de size iki genç yetenek.CAFERCAN AKSU ve ÖZGÜRCAN.GAlatasaray'ın iki genç yeteneği...Tek kelimeyle mükemmeller.Cafercan frikik ustası.ÖZgürcan ise Tıpkı bir schevchenko ben size söyliyim.Özgürcan 10 maç 10 gol 5 assist fiyatı şuanda 10 milyon euro.Cafercan ise 20 maç 12 gol 13 assist le 12 milyon euro fiyatı var.Gerçekten süperler!!!
Shadowstalker arkadaşlar size bi link veriyim ve oradan ZİDAN ın muhteşem gollerini ve hareketlerini izleyin. Gerçekten harika: www.egyptianplayers.com (multimedya seçeneğini seçin) :gol: :gol: :gol: :gol: :gol:
Orçun İNCE cafercan ve özgürcanı tanımıan yok zaten unları oyuncu merkezine yaz biz burda zidanı tartısıoz.