musty bu vıdonun benle alkası sadece lınkını verıyorum bakın guzel goller hareketler var http://files.filefront.com/SEARCH/;3787764;;/fileinfo.html
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: musty vaLLA Senin golu ındırdım ama nıe gonderdıgını anlamadım :bilmemki: normal bı gol bu abı zıdane kafayla vurmus ıste her macta olan gollerden ama olsun bu arada upload ısını cozmusun daha ıyı gollerını beklıyorum ınsallah bu konu bıraz ılgı gorur ii de bechkam la yaptığım orta önemli..falsolu falsolu bu 1..2.si zidan vurmasa zaten gol olcak..
musty ama vurmus bi anlamı kalmamıs bence ayrıca falsonun da bı ozellıgı yok normal falso beckhamın herzamankı vurusu neyse ya sana gore guzeldır bana gore degıl uzatmaya gerek yok
ceza99 valla yenı konu açmak ıstemedm...bu vercegm gol aslında çok iddaalı dgl ama bnm ılk uzaktan golum....kesın ındırıp bı bakın !! http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=2Y59ESPGFWH4R0MV8BOULGGZWW
MK_X valla hocam,foruma yeni kayıt oldum!!bu da benden olsun!!!! link hatalarını ve YORUMLARI bekliyorum!!!! LİNK:http://d10.yousendit.com/D/3AB8GTS8F43W93G8BABZ93ZWPC/frikik.wmv
oydemir Arkadaşlar buda benden olsun işte ANELKA işte goooll......... LİNK:http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=03VBOWN6JPKL60I7RLKHD8JHZ0 Yorumlarınızı bekliyorum