realfoxboy Tüm videoları tek bir konu da toplayalım. Ben açılışı yapayım. Size tek dosya halinde 2 tane çok güzel şut. Boyut: 1.57 MB Tür: *.avi Link: http://dl.downloadhosting.com/download/realfoxboy/realfoxboyshot.rar NOT: LİNKE TIKLAYINCA YENİ SAYFA AÇILACAKTIR. ASIL LİNK ORADADIR!!!!!
DeNiZ ben haftanın golü konusu için de aynı şeyi dedim ama bizim milletin sdc son msjı okuma hastalığı olduğundan bi b.ka yaramadı..haklısın..aama bizi kimse dinlemicek..ben zaten msjı düzeltip koycam video yu
DeNiZ buna sen karar veremessin ki..yöneticiler verir bu da video..link çalışıo.. http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=2490QTVU3ZHSX127TW5B2TC5AN
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm buna sen karar veremessin ki..yöneticiler verir bu da video..link çalışıo.. http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=2490QTVU3ZHSX127TW5B2TC5AN adamım alemsin valla :) ben konuyu sadece videolar için açtım. ondan öyle dedim konuşmak istiyorsan konuşuruz canım.
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: realfoxboy adamım alemsin valla :) ben konuyu sadece videolar için açtım. ondan öyle dedim konuşmak istiyorsan konuşuruz canım. yok abi şaka yapmıştım ben :D neyse video aldın mı bari? :scn_ask:
realfoxboy videoyu alamadım. BUNU DA ALAMADIM. ben yousendit ten bir türlü dosya indiremiyom. çok yavaş indiriyo sonra kopuyor.
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: realfoxboy Tüm videoları tek bir konu da toplayalım. Ben açılışı yapayım. Size tek dosya halinde 2 tane çok güzel şut. Boyut: 1.57 MB Tür: *.avi Link: http://dl.downloadhosting.com/download/realfoxboy/realfoxboyshot.rar NOT: LİNKE TIKLAYINCA YENİ SAYFA AÇILACAKTIR. ASIL LİNK ORADADIR!!!!! benim videolar nasıl sizce?
DeNiZ indireemedim..bende burdakini alamıyorm..of ya..neyse haftanın golü inio..çook yawaş :( senin pc de sorun var :)
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: 03eagle87 fox haftanın golü üçünde mi buraya gönderecez??? hayır. buraya ilginç ve güzel videoları. Haftanın golü için ayrı topic var. (haftanın golü (adam gibi)) diye
DeNiZ benim video da haftanın golüne koymadığım diğer bi ilginç gol var..belki bunu da koyarım :) haftanın golü 2 ya da 3 e :)
DeNiZ biraz irdelersen anlarsın..baksana indiren indirio..%50 senin pc de..browser da..bi de flashget getright ile indirmeyi dene?
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm biraz irdelersen anlarsın..baksana indiren indirio..%50 senin pc de..browser da..bi de flashget getright ile indirmeyi dene? yok onu demiyom. indirirken tamam. benimki indirmiyo ama siz indirirken ne alaka. ben onu bi servere upload ediyom benle alakası kalmıyor. :)
DeNiZ zaten senin video değil..ben benim golü diorm..yani benim video yu..indirebilen nası indirio.. sen yanlış anladın..
realfoxboy Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra fox goller bana yapay geldi sanki bir gamepadle açılmış ve 2 side aşırtma nasıl yapay yav??? ikisi de maçta oldu. Ve ikisi de aşıttırma değil. normal şut.
musty Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm zaten senin video değil..ben benim golü diorm..yani benim video yu..indirebilen nası indirio.. vaLLA Senin golu ındırdım ama nıe gonderdıgını anlamadım :bilmemki: normal bı gol bu abı zıdane kafayla vurmus ıste her macta olan gollerden ama olsun bu arada upload ısını cozmusun daha ıyı gollerını beklıyorum ınsallah bu konu bıraz ılgı gorur