schlampe hasbinallah bnde p4 2.0 ghz,geforce 4 ekran kartı 512 rd ram war nası oluo ya kafayı yicem....
schlampe demekki bnm bilgisayarın son kullanma tarihi gechmiş yazııkkkk...deiştirmeem lazım sırf fm için içim raat olmucak yoksa ;)
Orçun İNCE abi bende ki sistem artık eskidi ama bi formatla 0 makine gibi oluyor=) sende formatla bence.
schlampe Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu pc ye en son ne zaman format attın? 2 hafta oluyo sanırım oynayamadıım için format atmıstım