arkadaslar bnm ADSL balantım basvurum sonrası hmn açıldı(3gun) sizdeki kopmalar olmadı .
sadece turkiye genelinde olan toptan kesilmeden etkilendim.ha bir kere de asırı yavaslamıstı speedtest te 3 kb çıkmıstı hızım.bzn yavaslıo bzn duzelio............balantım 512 hızım teorik 64kbsn olması lazım ama diger yandan kablo baglantıları ve cihazlarda olusan kayıplar nedeni ile hızım en fazla 54kb oldu simdiye kadar
256 kullananlarda da herhalde en fazla 26 dır :
ADSL 2 GELİO BAKALIM O NE OLACAK :type: