Merhaba arkadaşlar ;
Realfoxboy arkadaşımızın başlattığı Pes4 haftanın golü yarışması için gereken bilgiler burada yer alacaktır.
**1.**İlk yarışmamız bayram sonuna kadar duracaktır .
**2.**Bundan sonraki yarışmalar için gelen goller içinden eleme yapılıp 10 gol belirlenecektir.
**3.**Açılacak topicte tüm goller toplanacak gereken düzenlemeler yapılıp yarışma düzenlenecektir.
**HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK OLUNCA BURADAN SİZLERE BİLDİRİLECEKTİR .**
(Exvision)
**VIDEOLAR İÇİN KURALLAR ŞÖYLEDİR:**
- Videolar *.avi , *.mpg , *.wmv formatında olabilir
- Dosya büyüklüğü 4 MB'ı geçemez
- Videoda gol en fazla 2 perspektiften gösterilebilir
- *.rar ve *.zip kabul edilir
- Videolarda değişik yazı, süs vb. şeyler bulunamaz
- Videolarda kesinlikle ses olmamalıdır (hem hafıza hem de standart açısından)
- Dosyanın adı gönderen kişinin tam nick'i olmalı (adriano, gol2, scngol gibi isimler kabul edilmeyecektir)
- Bu kurallardan birine veya birkaçına uymayan videolar uyarılmadan diskualifiye edilecektir
(realfoxboy)