Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip
Birazdan ayrıntılı olarak anlatırım dostum.Hazırlayayım.Çok basit inanki. Ve kaliteden de eksiltmiyor.Gol de güzel dimi? :lol:
yaa arkadaş lütfen yazı mazı koymayın. Herkes kafasına göre yazı koyarsa görüntü hoş olmaz. Belli bir standartta kalsın.
VİDEODA YAZI OLURSA YARIŞMAYA GİREMEZ
bu seferlik SonKatip'in videosu kabul edilmiştir.