CraCker1994 Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Cracker o en son gönderdiin resimlerdekinin ilkini kullanabilir miyim? tabii ki
Tearaway cracker 1994 baba avatarların cok güzel acaba bu avatarıma koydum resmi kullabilirmiyim ? gerci koydum bile ama :)