UfUk-Fb Orjinal Mesajı Yazan: SteGaNoS Al bakalım umarım bu tarzda beğenirmisin bilmem ama ben beğeniyorum :) böle şeyler var mı daha???
Kokane Buda benden olsun. Baska bi forumda görmüstüm. Boyutu büyük diye burada kullanilamiyor. Ama bayildim buna :cokkomik:
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Buda benden olsun. Baska bi forumda görmüstüm. Boyutu büyük diye burada kullanilamiyor. Ama bayildim buna :cokkomik: Süperrrrrrr TC Cosmus
frankly Orjinal Mesajı Yazan: NORTON Süperrrrrrr TC Cosmus yaws bi kız avatrı koydum ulan 4-5 tane özel mesaj geldi yuh yani
Fevzi Orjinal Mesajı Yazan: FiRaWuN speedy sen bu eklenen resimleri blg den bi siteye upload mı edip yolladın nasıl yaptın yok abi normal msj yazarken eklenti yaptım