Pizarro beyler kız tekin biri değil benim arkadaş çıkmış o yüzden bırakın bana kendi kafanızı yakmayın ben onun iççin yakarım :d
Felipe²°°³ La Ne oluyo Ekrandaki kiza bile Assiliyonuz valla Ama gercekten Tatli kizmis O yaniimda olacakdi bii. ama biraz Simarik yav misal atta binmis gibi yapmasi sonra kicini göstermessi ayip seyler bunlar:D
*{Bå®ô$_1905}* Eh iste idare eder ama bi noktadan sonra z1kt1... Hem bnde yawas oldugu için bi daha açmam sayfayi bosuna zaman geçio...
TheMouzy ehe ehe olum bnde adsl var(512k) bence berbat:( he buarada alın eski sevgilimi tepetepe kullanın
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX he buarada alın eski sevgilimi tepetepe kullanın öööööööğğğğ abi iğrençti ya :kusmuk: :kusmuk: :kusmuk: :kusmuk:
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: TheFahrix Sakın change yazmayın. Benden söylemesi... change yazdım pişman oldum keşke yazmasaydım :D:D