Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: *HellscreaM* cok sempatik kız yaa... daha sempatikleride var :lol: yavaş olması doğal yapcak bi şey yok ona
Overkill yavaşlık olayı sadece ilkinde oluyor. Mesela kiss yazdınız, ilkinde yavaş olur ama sonraki yazdıklarınızda normal hızda olur. Bu arada change'i bir deneyin, çok matrak :cokkomik: ..
Exvision İlkinde yawaş oluyor çünkü Flash ile hazırlandığı için PC ye yükleme yavaşlıyor (oda netteki sorun nedeniyle)
Hami(10) yeni konu açmaya gerek yok bide buna bakın hoşunuza gidecek ">http://www.axefeather.com/index_pop.aspx?referred=&country>:lol:
Elensar77 ya arkadaslar bende girioda ne hareket var ne bise sözumu dinlemio bu hatun ya o search gibi bi yervar ya oraya yazılmayacakmı
bbturk eeee sözünü geçirmeyi bileceksin. şu anda misafirler olduğu için parça parça izliyorum... hatun maaaanyaaaaaaaaaaaaak...
*{Bå®ô$_1905}* Ahahah "lips" yazdım gerçekten kötüymüş :) Diğer kadın gelip ruj sürdüğünde sezdim napcaklarını we daha sora yptılar... :D
YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: iori ayrıca ben kafadan lips yazayım dedim ve kalp krizi geçiriyordum... :) Oy Oy Oy Ben Koptum Oha Falan Oldum :yikes:
DOOMHAMMER1903 bunun gibi daha çok bulmalıyız... :D bu arada magic, trick, bend down, bow, surf, kick, cowgirl deneyin
Hami(10) ben bi önceki sayfada verdim bunu gibi bişey bi daha verem kadını gıdıklayın burada da http://www.axefeather.com/index_pop.aspx?referred=&country
Dej@vu SAYFAYI AÇAMAYANLAR İÇİN;; KLAVYEDEN AÇILINCAYA KADAR F5 E ARD ARDA BASIN...YADA REFLESH YANİ...