ya bi kere şöyle bi güsul abdesti alırdım...sonra bi 10 rekat namaz kılardım....
sonra selimiye camiine gider, bi 10 rekat da orda kılardım, az bişey kuran okur, sürekli kelime'i şahadetler getirerek mutlu bir şekilde yaradana yürümeyi beklerdim allahın izniyle...