Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Ahirete giderken bide günahmi isliceksin. Sen cehennemi garantilersin :D
cennete gidemiyoz bari cehennemi hak edelim..
Ben olsam;
*Hoşlandığım bi çok kıza duygularımı söylerdim..
*Banka soyar lüx bir araba çalar 2-3 saat gezerdim..
*Sonra tüm çaldığım parayı fakirlere verirdim.
*Bir televizyon binasını basar;tüm haksızlıklara karşı işimde bulunan herşeyi söyler,Türkiye'nin halinden bahsederdim..
Ve 24 saat bitmeden intahar ederdim...