Orjinal Mesajı Yazan: FiRaWuN
olum ben açtım daha demin nasıl açamıyonız konsantre olup deneyin belki açılır zuhahahaha
iinsanların kusurlarıyla ya da sorunlarıyla dalga geçmek ayıp bişeydir :hihi: :bilmemki: :( :scn_oku:
site açılıor hiç bir sorun yok..mainpage den biraz zor bulursunuz site rusça galiba :)..
siz bi kaç kez deneyin..firewall fln varsa kısa süreliğine kapatıp deneyin ;)