Pizarro abş ben kullandım desem biraz yalan olacak neyse nereden buluyosunuz be kardeşim böyle siteleri :)
Pizarro abi sen manyaksın bari ne programıyla yaptın photoshop lamı nasıl çizdin deli oldum ya :yikes: abi harbiden manyaksın ya ama adamlar şaka maka ii paint kullanmış nerden buluyosunuz böyle resimleri anlamm walla
Pizarro yok ta ne bilim hiç anlamam ya lütfen walla bari mail falan at kimsenin bilmesini istemiyosan ama zaten yapamam öyle bişey çok merak ediyorum o yüzden yani paint e benziyo ama ne bilim ne olabilir??? bi söylesen olur müsün yaw :d