Hilmi_Power Şu aralar Empire-Earth 2 çıkacak hatta yurt dışında çıktı, bence bu da tutabilir çünkü birinci sürümünden çok daha iyi. Üstelik kendiniz sesli ve animasyonlu ilerlemeli bölüm hazırlıyabiliyorsunuz. Benden söylemesi :elsalla:
karakartal717 gta nın screenlerini gördüm ii olacak gibi ama en büyük cıkıs aoe3 ten gelecek bir de mafia2 ve godfather ı unutmamak lazım tabi mafianın tadı hala damagımdadır ayrıca fifa bence daha simdiden yılın hayal kırıglıgı adayı olur gibime geliyo :nono:
tifosie F.E.A.R + GTA S.A stratejidede Ao3 iyi olucak...bunun dışında BrotheR İn ArmS en çok merakla beklediğim oyun...
Mc.Speedy Arkadaşlar bence gta san andreas max payne age of empires 3 ve diğer futbol oyunları çıkacak olanlarının
Witch-King call of duty 2 2005 temi çıkıyor eğer 2005te çıkarsa call of duty de 2005 yılının oyunları arasında demektir
CrossOver max payne 3<----------bu oyuna tapıom:D age of empires 3 bende ilk screenleri var isteyene yollayım ama pcnizin baya müthiş olması gerekio:D
bkozen futbolda pes 5 unutulmamalı derim fifayı katlar. Ayrıca NFS underground 3 mayıs 2005 te piyasada diye duydum. Maxpayne 3 çıkarsa piyasa allak bullak olur zaten. Gta s.a. deli olacak zaten. Ya oyun tartışacağımıza bende p42,8 ati 9600xt makina var doom3 mediumda oynuyorum. Yaw bu oyunlar kalite olarak uçacak. biz nası yetişeceğiz???? Para yok.....:((((((((((
digimax Orjinal Mesajı Yazan: zizamort bu yaz harika olacak evet. dirver3,gta san andres,undergrand3,çıkarsa max payne3 ve tabi ki bu sene sonu çıkması beklenen pes5..