arkadaşlar gerçektende gta ilk çıktığından beri çok kişi bu oynu oynuyor
hele gta vice city ilk çıktığında öyle bir satış yaptıki rockstar game bunu beklemiyordu
şimdi gta san andreas denilince bile herkes gözünü kulağını oraya çeviriyor
allah bilir pc versiyonu çıkınca bak ne olacak