blueeda gerçekten güzel resimler..sanki bi tele ışıklar takılmış siyah bi yumğa sarılımış..:)benzetmeye bak be :)
kekec Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz wallaha süper görüntüler türkiyede istanbul en parlak yer süper.. özelliklede BEŞİKTAŞ CİVARI DİMİ
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: BaFY__ ya sen bu ülkede yaşama ok! nasıl qormuyorsun Yafu valla bende bakıom bakıom göremiom türkiyeyi :) :p
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: cracks ben orda türkiye görmüom abi orası afganistan değilmi yaw :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: