bilmem ilginizi ceker mi ama bende bi program vardi orda dunyanin uydudan alinmis goruntulerini gosteriodu ayrica birde geceki halini yansitiodu...aslinda bole bi resmi National Geographic dergisi buyuk boy boster olarak vermisti sanirim...ntv de gostermisti benim de hoşuma gitmişti gormeyenler icin ekliorum..

bu da kuzey ve guney amerika...

artik yorumlar size kalmiş..kimi yerler nasilda pırıl pırıl parlio kimileri de....:(...(isteyen olursa baska resimlerde eklenebilir...)