Buraya bir forum sitesi açıldı, amacı bilgiyi paylaşmak bizde bunun için burdayız. Çok güzel dosyalar hazırlıyorsunuz ; çok teşekkürler ellerinize sağlık..
Ama bu dosyalara kullanmak için yardımcı olmuyorsunuz. Hangi programı kullanıcaz hangisi daha iyi özellikte. Bunu hazırlamak yada dosyanın içine text olarak koymak çok mu zor.. yabancı dilimizde yeterli değil. Lütfen site sorumlularına seslenmek istiyorum. Burda benim gibi yardım isteyen yüzlerce kişi var. Bir konu başlığı altında hangi programları nasıl kullanacağımız hakkında bilgi verirmisiniz. Bir şükrü saraçoğlu stadı yüklemek istiyorum 2 gündür uğraşıyorum.. :,(