Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ®
fbmania en azından 1-0 ken çekseydin :) Galipken :) Güzel. Ekran görüntüsü için sağol.
Neyse öyleykende çekerim :)
Bu arada bi ki sorum olucak;
1-Daha önceki bi postumda belirttigim tel ve demir olaylarini seetcekmisin?
2-We Turka yamasinda bu statmi kullanilcak?
Cevaplarsan sevinirim...