abi benim de bi gol wardı balına ama superdi. gerardla ceza sahasının sag icinde aniden sola donup tekrer saga cektım adam sag ayagını topun ustunden gecirip sola bastı sonra da dısıyla saga cektı. Nestayla cannavaronun arasından nası cıktıysam oyle ikisini de markete gonderdım(balına tabii) sonra da galeyana gelip sutu kokledım Zaten kalenın yakınına geldıı icin top doksan sayılabilecek bi yere girdi (acı da dardı) Ama balına yaptıgım icin sevinemedim tam. Kac kere daha denediysem de hic olmadı:(