Beyler rövaşata kolay R2 ye basılı tutup adamı siz kontrol ediceksiniz ama topun tam yerine gelmesi yani ayağa oturması zor bu yüzden rövaşatalar boşa gidiyor.
Uzaktan gelişine vurulan beckham ın golünde'de zamanlamayı tutturup kare ye basmak yeterli.
Birtek Carlos'un golünün nasıl yapılacağını bilmiyorum bir iki yerden okudum ama hala çözemedim.
Birde geçenlerde hamitle bir gol kaçırmışım hani bu sıralamaya girerdi. Orta sahadan beckham ın vuruşu gibi ama direk kaleye değil aşırtma gibi doksanı sıyırıp auta gitti.