sercankeskin bana save dosyas1n1 gönderebilirmisin 10UR e-mailim sercankeskin@mynet.com ya da serco_20@hotmail.com okey_????
shadow_fk Dynasty de 2030 a kadar oynanıyo..Sonra bitti diyo oyun...Oraya kadar hep Charlotte ile çoğunu sümulasyon ederek oynadım..Son periyotlarda eğer durum kötüyse girdim oyuna...5-6 defa şampiyon oldum ama ilk 2 yıl hariç hep Play-off lara kaldım..
CeNKeR_Mc yaw arkadaslar ben nomal nba sezonu aciorum bi sezon bitito sonra baska bi oyun acamk zounda kaliorum öle 2010 lu yillara fln gecmio