Ben şu anda hem Denverla hem de Bobcats ile oynuyorum... 29 maçlık sezonlar yapıorum...
Denver ile 6. sezonum... 2010-2011 yılına geldim şu anki gerçek Denver kadrosundan Martin-Boykins-Carmelo kaldı , Camby 2009-2010 sonunda bıraktı... 6 sezonda 4 kere şampiyon oldum(2'si allstar , 2'si superstar modunda) kendimi yaratmıştım 5 yıldır mvp we mip seçiliorum ;)
Bobcats ile de oynuyorum... O oyunda 3. yıldayım ilk yıl FAlar Mourning , Malone , DerMarr Johnson ile imzalayıp G. Wallace ile Szczerbiak'ı takas ettim we kadro güshel hala geldi... Bu oyunda kendimi yaratmadım... Ilk yıl allstar modunda şampiyon oldum... Ilk yıl sonunda Malone bırakınca Free Agent olarak Robert Horry'i aldım , Grant Hillle imzaladım bi de salary cap iyice azalınca Zhi Zhi Wangle imzaladım içeriye katkı olsun diye ;) 2. yılımda superstarda 19-10 gibi berbat bi şekilde bitirdim sezonu ama güshel draftler yptım :) şimdi 3. yılımdayım we durum 9-3 , iyice alıştım superstar moduna...