alex85 Orjinal Mesajı Yazan: RubenM yaw peki ankarada ati kart satan bi yer biliyormusunuz??? biraz cins bi soru oldu ama walla bilmiyorum.... ankaraya selamlar :) ben almanyadan katildigim icin söyleyemicem :icon_cry: internet'den bulamazmisin?
realfoxboy Her bilgisayarcı satar kardeşim. Ama benim bildiğim kadarıyla Sincan yolunda bir Carrefour varya. Orada bir bilgisayarcı var. Sony yetkili bayii. Oraya bak derim oradaki fiyatlar biraz ucuz.
realfoxboy ben radeon 9600xt bilirim sadece. Süper alet. radeon 9000 de 1024*768 High de pes3 oynuyordum eskiden.
realfoxboy 9600 ve 9600XT tamamen farklı ama. DİKKAT!!! 9600 eski çip 9600XT ise en yeni nesil. Radeon 9800 ve X800'ün biraz yumuşatılmış hali.
alex85 ati 9250ge iyi degil, benden söylemesi.. ATI ekran karti alacaksan, en az 9500 pro olmasi gerekiyor. Bizim burada 100 € civarinda
RubenMartin yaw hacılar açtım kasayı... ekran kartı agp slotunda takılı.. sanırım on-board değil... peki ekran kartında marka önemli mi??? işlemci markası değil, kutunun üstünde yazan...
blood1454 Marka önemli tabiki... dandik bi mark aile ASUS farklı performans sağlar her nasıl dandik bi ram ile kingston çook farklı ise.
RubenMartin hacı kartın üstünde yazan fx5500 256 mb... kingston olayı nedir walla bilmiyorum... Markada ne kadar bi fark olur mesela gidip 250-300 milyon wermeye değermi????? (galiba dandik bi marka)