sen en iyisi yeni ekran karti al, mesela Ati Radeon 9500 Pro
OnBoard kartlari oyun icin yapilmamis, bazi arkadaslar'in söyledigi gibi sadece calismak veya film izlemek icin. Tabi cok oyunlari oynayabiliyorsun, benim eski ekran kartiyla da oynayabilirim, ama bu zamanda cikan oyunlar'la zor.
Bak mesela benim ilk ekran kartim (GF MX 200), onunla FIFA 2005 oynayabiliyorum, ama PES 4 hic calismiyor. Cok yavas, ayni sendeki gibi.
Yeni Ekran Karti almayi düsünüyorsun dikat et, her "ucuz" Ekran Karti bir ise yaramiyor.