beko TD , J.O'Neal , Steve Nash , J-Kidd , Vinsanity eskilerden Tim Hardaway , (eğer oyununu gören varsa) Drazen Petrovic , Isiah Thomas
ThEQueSTioN Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ... Dirk Nowitzki ...
Garnett_ManiaC Eskilerden wilt chamberlain i da unutamas kimse o istatitistikleri bi daa kimse yakalayamas 50 sayı 25 rebound ortalamaları inanılmas
ThEQueSTioN walla clyde drexler da çok iyiydi. adam bi sıçrıyo ............. artık ne oluyo kameralar bile yakalayamıyo. çekirge gibi :)