*{Bå®ô$_1905}* Sewdigim bi çok oyuncu war... Mesela ; Carmelo Anthony Paul Pierce Jermaine O'neal Dwyane Wade Micheal Finley
blackeagle8 Orjinal Mesajı Yazan: CaMBaZ Skip to my lou da olabilir aslında (RAFER ALSTON) ewt onuda unutmamak lazım.....
OutlandishTear kareem abdul-jabbar, erving, big pat, chamberlain, olajuwon, magic johanson bunlarda eskilerden (Michael Jordan'ı yazmadım sevmeyen yoktur diye :D )