İlk ve orta dereceli okullarda yarı yıl tatilinin, 5 gün öne çekilerek yarın başlaması kararlaştırıldı.
Milli Eğitim Bakanlığı’ndan verilen bilgiye göre, Kurban Bayramı tatili ve bazı bölgelerdeki kış şartları gözönüne alınarak ilk ve orta dereceli okulların yarı yıl tatilinin 14 Ocak 2005 Cuma günü (yarın) başlamasına karar verildi.
Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik’in imzasıyla valiliklere gönderilen genelgede, ilk ve orta dereceli okulların 19 Ocak 2005 Çarşamba günü başlayacak yarı yıl tatiline 14 Ocak 2005 Cuma günü girmelerinin kararlaştırıldığı belirtildi. Karar valiliklere tel emriyle iletildi. Öğrenciler yarın karnelerini alacaklar. İlk ve orta dereceli okullar ikinci yarı yıla 7 Şubat 2004 tarihinde başlayacak. Birinci yarı yıl kapsamında olan 2.5 gün ikinci yarı yılın sonuna eklenecek.