Last_Blow Arkadaşlar deminden Kanal D'de alt yazı geçti .Okullar Cuma günü kapanıyormuş .Yani yarın son kez ders işliyeceğiz .
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz OFFFFF BİZ GİDECEZ BİZİM SADE BAYRAM TATİLİ WAR.. ÇARŞAMBA YARIM GÜN PZARTESİ OKUL WAR.. :mad: :mad: OFFFF HEPİNİZE İİ TATİLLER.. ama unutmayınki bzim okulun btmesine 2.5 ay kaldı :D:D:D aa dooru sizin sömestr bitti dimi hemde çoktaaannn..ne üzüldüm bi bilsen : )biz tatilde sen okulda yazılılarda :)
Geyiq Team Ya bende altyazı geçti tv de şok oldum şimdi uçuyorum havalarda... bi de duyduğuma göre bayramıda eklicekler sonuna manyk olur o zaman :lol:
emre_acar1989 ya arkadaşlar...şimdi cuma günü karne verilcekmi yoksa okul kapanıcak karne sonramı verilcek ??? benim perşembe günü yazılım var nasıl olcak ??
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: emre_acar1989 ya arkadaşlar...şimdi cuma günü karne verilcekmi yoksa okul kapanıcak karne sonramı verilcek ??? benim perşembe günü yazılım var nasıl olcak ?? Bizim öğretmenlerde notlarımızı bilgisayara Cuma günü yazıcaklardı .Bakalım ne olacak ?
Last_Blow Dediğiniz gibi yazılıları olanlar falan var .Birde o kadar öğrencinin notlarını geçirmek 1 günlük iş değil .
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Kötü oldu 2,5 hafta tatil yapacaktık şimdi 2hafta yapıcaz. benim bildiğim 2,5 haftaydı 3 hafta oldu... 14 Ocak'ta kapanıyo 7 şubat'ta açılıyo sanırım...
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: Spocket benim bildiğim 2,5 haftaydı 3 hafta oldu... 14 Ocak'ta kapanıyo 7 şubat'ta açılıyo sanırım... inşallah sen haklısındır...