murtiki barisiskender@walla.com davetiyeni gönderdim ;) edit: daha önce gönderilmiş ama olsun :D fazla gmail göz çıkarmazmış..barisiskender@walla.com
CombocuTR Valla bendede 50 tane var...49 kalmıştı tekrar 50 ye çıktı...:):):)İsteyen varsa özel mesaj atsın...
fbercan25 baba gmail davetiyesi aldım benimde 50 hakkım varmı varsa nasıl yollanıyor isteyen varsa yolliim
hellraiser Mailinin ana sayfasında yazar şu kadar davetiye hakkınız var diye hemen alır almaz vermiyorlar.
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Bana G-Mail yollayabilecek arkadaş var mı ? last_blow91@hotmail.com YoLLaDıM :)
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Bana da yollar mısınız? yilmaburak@hotmail.com yoLLadIm KarDeŞ :)
interferon slm ben halil pira04@hotmail.co bide bana yollayın bide sonra ben başkalarına nasıl yollicem
fbercan25 ya babalar alalı epey oldu ama daha bi şey göremedim hala arıyom nerden gönderilecek siz nerden gönderiyosunuz nasıl gönderiyosunuz....