sagol kocum :hihi:!!! simdi oldu gibi,ordakilerin hepsini ceviremesemde yari turkce yari ingilizce biseyler yapariz artik :) peki tekrar oyunun kendi ayarlarina donebiliyormuyuz sonra? değiştirdikten sonra once change text line,sonra da save diyoruz değilmi,baska birsey varmi?str uzantili dosyalarin yaninda bir tik var,o nedir?değişiklik yapip save ettikten sonra programi şak diye kapatiyormuyuz? biraz fazla soru sordum ama hosuma gitti bu iş,ugrasabilirim bos vakitlerimde!
biraz yapmaya calistim ama onlari bi yere falan atmam mi gerekiyor? save ettim o programda değişti ama oyunda değişmiyor,biraz daha yardim...