XII ewet beyler bu yıl sizi hangi oyun hayal kırıklığına uğrattı... BEN FOOTBALL MANAGER 2005 diorum.
nightmare_onur tabiki TRUE CRİME bak adını bile hatırlamak istemiom tam 4 cd yükle yükle yükle karşına böyle iğrenç bi oyun çıksın rezaletti valla :mad:
karakartal717 fm nin hayal kırıglıgı oldugunu düsünemem bile en büyük hayal kırıglıgı fifa 2005 tir hatta fifa 2000-2001-2002-2003-2004 pes de hayal kırıglıgı olamaz bence ama yavaslıgı diorsan dogrudur saygılar...