arkadaşlar gamepad var arkadaş klavyede ben joistikte almışız türkiyeyi dünya kupasına gidiyoruz ve çeyrek finalde rakip brasilya abi maç başladı ilk 20 dk biz 3-0 yaptık brasilya gelmeye başladı ve bir gol birgol derken maç 3-3 oldu zaten herşey ondan sonra oldu. abi 4-3 yaptık sonra 4-4 abi 5-4 yaptı ilk defa öne geçti dk 70 küsür. abi 5-5 ve arkadaşlar maç sondakkalar derken dk 89 da bir gol atmışım uzaktan görülmeye değer... arkadaş dedik maç bitti ama inanamıyoruz uunutulmaz diyoruz şok geçiriyoruz derken abi uzatmalar ve nalet brasilya geldi bi tane taktı maç 6-6 bitti ama yani varya halen etkisindeyiz...muhahaha
BİDE VARYA GS İLE OYNUYORUM LİGDE RAKİBİ TAM HATIRLAMIYOM AMA ABİ KORNER KULLANDILAR TOP YAYIN ORDA KALDI VE SEKEN TOPA HASAN KABZE BİR ÇAKTI UZAKLAŞTIRMAK İÇİN VOLEYLE ABİ TOP VARYA HİÇ YERE İNMEDİ DİREK UÇAK GİBİ TA KARŞI KALEDEN TRİBÜNLERİN TEPESİNE DOĞRU VE REPLAY GEÇTİ GİTTİ ABİ MERMİ GİBİYDİ YA BEN PESTE BÖLE BİŞEY GÖRMEDİM O KADAR MAÇ YAPTIM AMA HİÇ BU KADAR SERT GİDEN TOP GÖRMEDİM SANKİ HIZLI ÇEKİME ALDI ABİ YA