benim en zevkli maçımı sölim...
inter-milan maçı ilk yarıda adriano ile 1-0 öne geçiyorum ama kaka ve shevchenkoo'nun golleri le 2-1 yapıolar.acaip zevkli bir maç.bi onların kalede top bi bizim kalede.hiç böle bi maç oynamamıştım.2. yarıda ortasaha mücadelesi şeklinde geçen maçta dakika90+2milanlı futbolcular artık yenmenin rehavetine girmişken kornerden stankovic tarafından gelen opa müthişyükselen adriona kendisinin ve takımöının ikinci golünü atıo..milanlılar şokta.taraftarlar yıkılmış.milanlı futbolcular hakeme itiraz edio nie bitirmedim die.:D bende gidiom o arada sshavi ile röportaj yapıom.ne düşünüosun son dakişkada golü soktular size :D die soktular valla :D
sora uzatma dakikaları başlıo.milanın direktemn dönen topunu ıvan cordoba ile uzaklaştırmakisterken vieriye ölebir pas veriorumki.milan savunmasında sadece stam klmış.tabi top vierinin ayağına gitmio.tam auta çıkarken vieri gelio ve ceza sahası içine ortayı açıo.hiç kontrol etmeden
ve sahneye obefemi martins çıkıo ve goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
saat sabahın 7:30unda bi baırıyom goool die.annem geldi kızı flan.sora hemen bilgisayarı kapatıp okula gittim.geç kalmıştım çünkü :D