DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: blood1454 zuhaua :D :mad: :mad: --- :meksika: :kavga: :gurup: :dedikodu: ya boşwerin bi yerden hortlar adamcağız..kimse keklemez bence :cool:
Black God Eğer gerçekten kandırmışlarsa sayın moderatörleri bunun hesabını sormaya ve ceza uygulamaya davet ediorum millet i enayi yerine koymaya kimsenin hakkı yok
Hami(10) aslında şu ana kadar bildirmemeleri ayıp ama adam en son 11 ocakta girmiş foruma belki pc si göçmüştür cafede bulamamıştır girecek neyse bitsin bu konu burda boşverin oyunu zaten bi oyun 3 milyon adamlarda orjinal vermiycekya:)
Felipe²°°³ Baba Gül GÜl hakkindir bence Ben bosuna kizdim o adama sanki neyse Günahini almayalim yinede yollayacagi kesin Fake cikar onunda eehhehehee
phistortis bağlantıda problem olduundan geç kaldı biras birinci olayı GANGBOY birincidir...gang boy özele adres ver bide istediiin 2oyun söyle bize yollıalım......
DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: phistortis bağlantıda problem olduundan geç kaldı biras birinci olayı GANGBOY birincidir...gang boy özele adres ver bide istediiin 2oyun söyle bize yollıalım...... demiştim..adamın internetinde sorun çıkmıştır die..kızıdınız bana :hihi: birinci gangboy demek..kutlarım..
taty_lena GANGBOY HEDİYENi ALMAK İÇİN ADRES BELİRT..ÖZELE GÖNDERMEZSEN ADRESİNİ HEDİYELERİ 2. ye VERCEZ...
taty_lena Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Golü Görelim :D gangboy FRANSA YA BECKHAMLA ATTIĞI GOLLE BİRİNCİ OLDU... :applause: