Ben kendi görüsümü belirtim...
Herkes burda istedigi sekilde davranir öyle tehdit eder gibi hareket edemezsin.
edeceksen ac kendine bi site orda yap yarismani ve orada Kurallari koy
Ilk mesajima cevap vermeyen kisiden ben ne yakilmis oyun isterim nede benim golumu yollarim.
Ne adamlar varyaa
Ayricada Gollumu de yollamadim. merak etme....
Yollamamda zaten bundan sonra.
Gangboy ola bilir ama ahmet'in golu hosuma gitti senin kide güzel ama yeterli degil..
yildiza göre ben kendim siraladim... bu yarismayi düzenleyen nasil yaparsa yapar..
siralamanin üstünede yazdim kendimce yaptigim bir siralama bu..