Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Pardon...G-Mail ne?
baba bak gmail çoğu kişinin hayalindeki mail dir....
1000 mb hafızası var...
ve en iyi yanı da herkes sahip olamıyo anca böle sahip olanlar birbirlerine davetiye yollar davetiye ise mail yolladıkça mail aldıkça gelir....